Wydałeś fortunę na firmową witrynę www, a ta nie przyciąga kolejnych klientów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada najnowsze technologie, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo największych starań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej zauważalności w internecie. Internauci zwykle używają Google – każdy biznesmen musi więc zadbać o to, żeby stronę jego firmy użytkownicy wyszukali bez dużych trudności. Jak to zrobić? Warto zacząć od samej witryny, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami Google.
Optymalizacja stron – co to jest?
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dopasowaniu witryny do wytycznych Google. Są to tak modyfikacje kodu serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, iż roboty wyszukiwarek sprawdzają witryny według z góry określonych wytycznych – ważne jest między innymi semantyczne wykorzystanie tagów w kodzie i nasycenie słów kluczowych.
Kto przeprowadzi optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o wciąż zmieniających się wytycznych Google – dlatego też nietrafionym rozwiązaniem będzie edytowanie witryny bez udziału specjalistów korzystając z ogólnodostępnych poradników. O wiele słuszniej postąpimy powierzając to dobrej firmie SEO oraz traktując to w charakterze inwestycji – dochody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się już po kilku tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]