Na http://bit.ly/2G5HMZi otrzymasz kompleksową pomoc specjalisty w zakresie przygotowania panoram sferycznych wnętrza firmy.
Sferyczne zdjęcia panoramiczne to bardzo atrakcyjna i nowoczesna metoda przedstawiania pomieszczeń lokali usługowych i przedsiębiorstw. Zazwyczaj widzimy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma oraz Google Street View, ale również natrafiamy na nie na najczęściej używanym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na dodanie na profilu firmy takiego interaktywnego zdjęcia. Jak zatem możesz zastosować panoramy sferyczne do wyróżniania Twojej marki na Facebooku? Zalecenia prezentujemy w dalszej części artykułu.
Czym są panoramy sferyczne?
Zdjęcia 360 stopni to sferyczne zdjęcie panoramiczne, które można oglądać pod każdym kątem. Dowolne obracanie zdjęcia daje wrażenie rzeczywistej obecności w oglądanym miejscu. Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku pozwalają na oglądanie lokalu, nieruchomości bądź budynku poprzez opcję wyboru kierunku, w którym spoglądamy. Fotografie tego rodzaju tworzy się z pomocą specjalnych aparatów i aplikacji. Dla odbiorców jedyną różnicą w porównaniu do standardowych fotografii cyfrowych to możliwość wybrania myszką takiego zdjęcia, a następnie obrócenia go w każdym kierunku.
Panoramy sferyczne – promuj swoją firmę na Facebooku
Panoramy sferyczne na Facebooka to idealny sposób na reklamę Twojej firmy bądź biznesu. Panoramy 360 stopni dają znaczne możliwości zaprezentowania wnętrza biura, hostelu albo lokalu usługowego. Taka forma fotografii jest dużo bardziej przyciągająca i pozwala gruntownie zapoznać się z danym punktem. Udostępnienie sferycznych zdjęć panoramicznych na Facebooku wpłynie korzystnie na postrzeganie naszej firmy przez klienta i podniesie jego ufność w stosunku do oferowanych przez nas usług, co zaprocentuje znacznie większym prawdopodobieństwem, że z nich skorzysta.
Sferyczne zdjęcia panoramiczne warto użyć na Facebooku szczególnie jeśli prowadzimy biznes, który opiera się na atrakcyjnych pomieszczeniach (np. sale konferencyjne czy hotel), ale również jeśli chcemy zachęcić potencjalnych pracowników, aby odpowiedzieli na nasze ogłoszenie rekrutacyjne czy też po prostu zademonstrować naszym klientom biuro, w którym funkcjonujemy.
Do opracowania zdjęć 360 stopni na Facebooka zatrudnij profesjonalistę!
Wykonanie panoramy sferycznej, aczkolwiek w teorii jest możliwe do zrealizowania na własną rękę, jednak do celów reklamowych rekomenduje się wybrać profesjonalnego fotografa, który zajmuje się na co dzień tematyką interaktywnych fotografii. Czemu to najlepsza opcja? Zlecenie tego zadania wykwalifikowanemu fotografowi daje gwarancję wykonania dobrych jakościowo zdjęć, które ponadto będą bardziej przyjazne dla odbiorcy. Sama usługa nie jest też droga czy trudno dostępna. Fotografów rekomendowanych przez Google do opracowania zdjęć 360 stopni znajdziemy na stronie Google Moja firma — Street View. Na spisie tym znajdują się wyłącznie Ci specjaliści, którzy spełnili konkretne wymagania jakościowe Google i zamieścili wyznaczoną liczbę prawidłowych panoram 360 stopni.
Kontakt z nami:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]