Działania marketingowe winny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, producentem czy właścicielem sklepu. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na utworzenie i opłacanie własnych działów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, ulotek, billboardów lub kalendarzy. Agencja marketingowa napisze też interesujące, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy oraz zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Instagram, Twitter czy Facebook.
Do których firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów lub targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanej i harmonijnej ekipy pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie planu kursów albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszelkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.
Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]