Robienie zakupów

Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są pomocne w każdej firmie zajmującej się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych imprez, a dodatkowo, ze względu na łatwy montaż i mobilność, stosuje się je na przykład do handlu na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być odpowiednio dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite rodzaje przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kas biletowych bądź kiosków.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się sporą trwałością, która jest rezultatem wykorzystania do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są szkielety, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy intensywnej eksploatacji.